Govor

mag. Dejan Židan

Hvala za besedo, gospa podpredsednica.

Spoštovane poslanke, spoštovani poslanci, pa lep pozdrav tudi vsem ostalim prisotnim!

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je preverilo podatke, za katere je bilo zaprošeno, in je ugotovilo, da je družba, o kateri se pogovarjamo, 22. 8. 2017, ob ustanovitvi pridobila status socialnega podjetja, in sicer socialnega podjetja tipa A, kjer je zakon določal, da mora socialno podjetje tipa A trajno zaposliti najmanj 1 delavca v prvem letu in najmanj 2 v nadaljnjih letih poslovanja. Dejstvo pa je, da se je zakon nekaj mesecev kasneje, to je 15. 3. 2018, torej še pred iztekom prvega leta poslovanja podjetja NDP TOZD spremenil, in sicer na način, da je odpravil delitev socialnih podjetij na tip A in tip B ter odpravil tudi obvezo zaposlovanja. In to je tudi odgovor na prvo vprašanje.

Rad bi tudi poudaril, da je Tržni inšpektorat opravil tudi vse, kar je potrebno, vendar ker je z nami prisotna gospa direktorica, gospa Andreja But, predlagam, da sama poroča.

Samo ministrstvo pa je za informacijo zaprosilo tudi AVK, ker so nam odgovorili takole, dovolite, da preberem: Iz posredovane zahteve za sklic nujne seje Odbora za delo, družino, socialne zadeve in invalide z dne 18. oktobra 2022, ki jo je Agencija prejela 26. oktobra 2022, ne izhajajo okoliščine, ki bi nakazovale, da bi socialno podjetje NDP TOZD, socialno podjetje, Ulica Vide Pregarčeve 11, Ljubljana, bodisi zlorabljalo ob prevladujoči položaj na trgu, bodisi bilo udeleženo v omejevanju sporazuma o omejevalnih sporazumih z drugimi podjetji in bi na tak ali kakršenkoli drugi način izkrivljali konkurenco.

Hvala za besedo.