Govor

Najlepša hvala, predsednica.

Spoštovane kolegice in kolegi, predsednica!

Tu predstavljamo zakonodajno vejo oblasti in po Ustavi Republike Slovenije v Državni zbor oziroma v proceduro Državnega zbora lahko zakone, spremembe zakonov, novele zakonov vloži vlada, vsak posamezen poslanec ali Državni svet in 5 tisoč volivcev, torej nekdo s 5 tisoč podpisi volivcev. Včeraj smo lahko v medijih prebrali oziroma tudi na uradnem twitt profilu Inštituta 8. marec sledeči zapis: »Danes smo v Državni zbor vložili spremembo dveh zakonov. To so Zakon o osnovni šoli, v katerem vpeljujemo šolsko kosilo kot pravico za vse, in Zakon o šolski prehrani, v katerem to pravico ureja.« Lepo in prav. Jaz moram reči, da z vsebino se lahko marsikdo strinja. Se pa ne strinjam oziroma se v Poslanski skupini Slovenske demokratske stranke ne moremo strinjati s tem zapisom. Namreč Inštitut 8. marec navaja, da so vložili spremembo dveh zakonov. Zato vas, kot predsednico sprašujem, kako je lahko nevladna organizacija Inštitut 8. marec po njihovem zapisu vložil zakon, ker ne predstavljajo, vsaj po našem mnenju ne, ne Vlade, ne Državnega sveta, ne poslancev oziroma niso poslanci. Prav tako pa nismo zasledili, da bi vlagali v imenu 5 tisoč volivcev. Zato bi prosila za odgovor, glede na to, da ste predstavnico Inštituta 8. marec nedavno tega gostili in ste se pogovarjali verjetno tudi o vlaganju zakonov in tako naprej, če nam lahko razložite ta njihov zapis oziroma na kakšen način ste sprejeli te spremembe teh dveh Zakonov.

Najlepša hvala.