Hvala lepa, gospod predsednik.
Lep pozdrav vsem skupaj!
Moram reči, da smo mi to zadevo obravnavali na devetdeseti seji 4. 10. in moram tudi reči, da je bila razprava precej burna. Tudi mi smo dobili uvodno obrazložitev s strani Ministrstva za javno upravo. Zdaj v zvezi s tem lahko ugotovim, da se Komisija v razpravi ni strinjala z nameni in cilji v tistih določenih delih, kot so število in bom kasneje povedal, in nekimi novimi elementi, čeprav v razpravi je bilo rečeno, da neko poenotenje bi bilo dobrodošlo. Ob tem je izpostavila velike razlike med državami članicami na področju volilne zakonodaje za volitve v Evropski parlament. Izražen je bil dvom o primernosti vsebine 15. člena, ki se nanaša na uvedbo vseunijskega volilnega okrožja, iz katerega bi bil izvoljen dodatnih 28 poslancev. Če smo dobro razumeli obrazložitev in Slovenija nima nikakršne zagotovitve, da bo kdorkoli izvoljen iz teh 28 poslancev.
Ocenjujemo, da predlagana rešitev ne vodi k povečanju demokracije in nadnacionalne razsežnosti evropskih volitev, saj ne zagotavlja, saj zagotavlja, ne more zagotoviti, da manjše države ne bodo ostale brez, brez tega vseevropskega poslanca.
Zdaj pa še en moj dodatek zraven, jaz se bojim, da to ni v dobro Evropski uniji. Taki poskusi so na nekaterih drugih področjih v EU že bili, ko govorimo o agencijah in teh strokovnih telesih, in moram reči, da je bilo prav mučno, da smo to ustavili takrat, ko sem bil še aktiven v teh organih. Tako da jaz toplo priporočam, da tu z vso resnostjo se tega lotimo, ker se bojim, da bomo šli, da bomo padli v tretjo ligo, v tretjo, tretjo evropsko ligo.
Hvala lepa.
To, ta zadnji del je bil čisto moj, ne komisijski.