Hvala lepa.
Lep pozdrav poslankam in poslancem tudi z moje strani!
Če mogoče čisto na kratko še to, kar je pomembno za povedati in za razumeti v zvezi s tem poročilom za leto 2021 je, da je seveda pomemben del aktivnosti potekal tudi na samih obnovah. Vemo, da je v letu 2021 potekala pomembna obnova predora Golovec, ki je bila tudi potem uspešno zaključena.
Prav tako smo veliko pozornost posvetili obnovam smernih vozišč, in sicer je bilo obnovljenih kar 71 kilometrov. Dostikrat se v zvezi s tem sicer hudujemo, da to povzroča precej zastojev, vendar bom rekel, na družbi DARS ocenjujemo, da je nek tak letni obseg kar nujno potreben, se pravi med 50 in 70 kilometri, da bomo ohranjali to naše avtocestno omrežje v dobrem stanju.
Mogoče še samo okrog financ nekaj besed. V planu je bilo sicer predvideno v letu 2021, da bo izvedenih za 178 milijonov vseh, torej aktivnosti. Realizacija je bila iz različnih vzrokov, razlogov nekaj manjša, in sicer 123, skoraj 124 milijonov, kar je torej teh 69 %. Tukaj lahko rečem, da so razlogi za to manjšo realizacijo zlasti na težavah ali pa zapletih pri pridobivanju raznih dovoljenj v upravnih postopkih oziroma tudi v postopkih javnih naročil, kjer se srečujemo dostikrat z velikim številom pobud, revizij in se potem časovnice zamikajo. In to, kar je bilo potem v letu 2021 predvideno za realizacijo, se potem dostikrat zamakne, recimo za pol leta ali pa tudi še več in bo ji bilo na vrsti potem v letošnjem letu, v letu 2022.
DARS vse te ukrepe tudi financira, delno torej z lastnimi sredstvi, z viri iz cestnin, delno tudi iz proračuna, delno pa pridobimo tudi evropska sredstva, tako da tudi to je pomemben vir, s katerim pokrivamo vse te investicije.
Bi na tem mestu mogoče res kar zaključil, pa smo na voljo še za dodatne odgovore.