Lepo pozdravljeni iz Združenja mestnih občin, Draganič.
Torej, kot je znano, je Združenje mestnih občin pravzaprav podprlo tak zakon, je pa seveda potrebno še enkrat zelo poudariti, da so mestne občine izrazito tudi obremenjene s stroški, ki jih tak zakon tudi pravzaprav prinaša. Od oblikovanja celostnih prometnih strategij, parkirne politike, mestne logistike in seveda glede financiranja teh novih obveznosti, bi predlagali, da se seveda 80 procentni delež novih obveznosti nameni s konkretnimi sredstvi za pravzaprav konkretno realizacijo takšnega zakona oziroma teh obveznosti, ki izhajajo iz prej omenjenih kategorij. Drugi predlog še mogoče, je pa zelo pragmatične narave. Namreč, trajanje, sedem letno trajanje tako občinskih kot regionalnih strategij, bi želeli, da bi morda lahko bilo tudi 10 let glede na nekako poenoteno trajanje z državnimi strategijami in to je mogoče, bi rekel, povsem pragmatično, tudi z nekega stroškovnega vidika.
Toliko pravzaprav o naših poudarkih glede tega zakona, ki prepoznava sicer vlogo mestnih občin, vendar si želimo seveda tudi, da glede ustreznega financiranja potem tudi v praksi zadeve so tako prepoznane.
Hvala.