Hvala za besedo predsedujoči. Najprej, hvala zagovornik za predstavitev tega poročila. Iz samega poročila je razvidno, da je velika večina primerov, ki ste jih pri zagovorniku obravnavali zaključena s svetovanjem in da je bilo veliko teh svetovanj opravljeno v primerih, kjer ni bilo opredeljene osebne okoliščine. Po mojem mnenju to kaže dve stvari. Prvič to, da je delo, še kako pomembno, ki ga opravljate. Ker število primerov narašča in drugič pa da je še vedno v javnosti prisotno določanje nepoznavanje tematike diskriminacije in kaj diskriminacija je. Tako, da mislim, da tudi delo, ki ga delate na področju ozaveščanja in izobraževanja je ravno tako ali pa še bolj pomembno. Konec koncev, to je razvidno tudi preko medijski objav, glede vaših primerov. Mislim, da se vsi spomnimo ravno primera božičnic, ki je bil kar zelo odmeven, tudi medijsko. Pa verjamem, da je marsikomu razjasnil tudi kaj diskriminacija je in kaj ni. Še ena stvar, ki je pomembna in ki jo na MSSDZ-ju pozdravljamo so aktivnosti zagovornika usmerjene v oblikovanje sodne prakse na področju varstva pred diskriminacijo. Tu imamo sodne prakse zagotovo premalo. Res je, da je treba, tako kot tudi sam zagovornik ugotavlja, na določen sodni epilog čakati več let. Vendar je vsak primer, ki je pripeljan do konca na sodišču na področju diskriminacije še kako pomemben. Prvič iz vidika ozaveščanja javnosti, drugič pa tudi z vidika potencialnih sistemskih sprememb zakonodaje do katere lahko pride. Leto 2021, kar je razvidno tudi iz poročila je bilo še vedno v veliki meri zaznamovano z epidemijo. Zaradi česar je bilo veliko primerov, ki jih je obravnaval zagovornik še vedno povezanih z zakonodajo sprejeto z omilitev posledic epidemije COVID-a 19 in z njo povezanimi ukrepi. Glede teh in ostalih priporočil zagovornika poudarjamo, da si vlada: prizadeva, da so v največji možni meri upoštevana in realizirana. Na tej točki bi tudi poudaril, da je na vladni ravni že v pripravi novega metodologija za presojo učinkov za različna področja. Med drugim tudi za področje nediskriminacije, tako da se bo že v fazi priprave predloga predpisa od vseh resorjev zahtevala tudi obrazložitev ali in na kakšen način predlagani predpis učinkuje na osebne ali skupine z določeno osebno okoliščino in prav dosledno izvajanje te metodologije bo pripomoglo k odpravi diskriminacije na sistemski ravni in izboljšalo tudi razumevanje koncepta diskriminacije. Saj se, kot sem že rekel, velikokrat izkaže, da so ukrepi, ki delujejo diskriminatorno do določenih skupin, lahko oblikovani tudi nenamerno. Tako, da to je to, kar bi poudaril s svoje strani. Se pa tudi veselim sodelovanja z zagovornikom v tem mandatu. Hvala.