Govor

Spoštovane gospe, spoštovani gospodje, članice in člani odbora, spoštovana gospa ministrica, državna sekretarka in državni sekretar, še državna sekretarka iz Ministrstva za finance!

Pričenjam 5. sejo Odbora za pravosodje. Obveščam vas, da so zadržani in se seje ne morejo udeležiti naslednji člani in članice: Karla Urh ter gospod Željko Cigler. Na sejo kot nadomestna člana pa sodelujeta Robert Pavšič in gospod Boštjan Koražija.

Dne 30. januarja 2019 sem predlagal razširitev dnevnega reda za 1. točko in sicer gre za predlog rebalansa proračuna Republike Slovenije za leto 2019, kot je tudi razvidno iz predloga za razširitev. Gradivo ste prejeli. Drugi predlogov za razširitev dnevnega reda oziroma za umik katere od predlaganih točk ni bilo. Na podlagi smiselne uporabe 10. odstavka 64. člena Poslovnika razprava o predlogu za razširitev dnevnega reda ni mogoča, lahko pa o tem predlogu odbora sporočijo predstavniki poslanskih skupin in Vlada. Nato sprašujem ali želi kdo od navedenih predstaviti stališče o predlogu za razširitev dnevnega reda seje? Nobeden. V redu.

Prehajamo na glasovanje o predlogu za razširitev dnevnega reda. Glasujemo.

Kdo je za? (10 članov.) Kdo je proti? (Nihče.)

V skladu s sprejeto razširitvijo se bo ta točka obravnavala kot prva po vrsti.

Torej prehajamo na A1 TOČKO DNEVNEGA REDA - OBRAVNAVO PREDLOGA REBALANSA PRORAČUNA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA LETO 2019.

Predlog rebalansa je objavljen na spletnih straneh Državnega zbora z dne 25. 1. 2019. K tej točki dnevnega reda so bili vabljeni: Ministrstvo za finance, Ministrstvo za pravosodje in Sodni svet.

Dovolite še kratko obrazložitev. Odbor za pravosodje je v postopku obravnave predloga rebalansa proračuna zainteresirano delovno telo. Predlog rebalansa bomo obravnavali v okviru pristojnosti odbora področja Ministrstva za pravosodje in pravosodnih proračunskih uporabnikov. V skladu s tretjim in petim odstavkom 157. člena in v povezavi s 166. členom Poslovnika državnega zbora lahko zainteresirano delovno telo predlaga amandmaje k posameznim programom pri določenih neposrednih uporabnikih iz posebnega dela predloga rebalansa proračuna, ki zadevajo njegovo delovno področje, pri čemer lahko predlog za spremembo izdatkov na tem področju uravnoteži s predlogom za spremembo izdatkov na drugem področju. To pomeni, da lahko v primeru, da predlaga povečanje izdatkov v okviru neposrednega proračunskega uporabnika, za obravnavo katerega je pristojno, kot vir za financiranje opredeli zmanjšanje izdatkov v okviru finančnega načrta, kateregakoli neposrednega proračunskega uporabnika.

Torej pričenjam z obravnavo Predloga Rebalansa proračuna Republike Slovenije za leto 2019 in do tega trenutka nisem prejel nobenega amandmaja kvalificiranih predlagateljev, niti predloga za amandma odbora. Zato dajem sedaj besedo predstavnici Ministrstva za finance, gospa državna sekretarka, izvolite.