Govor

Hvala lepa za besedo.

Mislim, da smo z obema predhodnima razpravam malo to polje tudi razširili, dovoljenega in nedovoljenega in mislim, da tudi je kar prav, da včasih tako stvar tudi malo razširimo, ker se mi zdi, da danes seveda govorimo o nekem konkretnem primeru, ampak veste v zadnjem času pa tudi prej se porajajo kar številna vprašanja, ki terjajo neke odgovore pa enostavno teh odgovorov ni. Jaz bom začela s petinskim delom poslancev. ta zadeva, glejte, to je polje, ki enostavno ga nihče ne nadzira. V zakonu jasno piše, da lahko petinsko delo opravlja poslanec za zahtevnejša strokovna dela. Kdo preverja to zahtevnost? Dajte si pogledati kaj vse poslanci petinsko delajo ali pa želijo delati pa boste videli ali gre za strokovno zahtevna dela. Se pravi tudi to je na nas. In tudi o teh stvareh se bo treba enkrat pogovoriti, sicer neke stvari tečejo, ampak vseeno hočem povedati, da ni vedno spolzkost samo, ko pride do neke zgodbe, ki se nekako odpre in potem ostanejo neke dileme. Zdaj, kot drugo. Jaz se absolutno strinjam, da mi v Državnem zboru velikokrat odločamo ali pa sprejemamo stvari, ki terjajo neke zahteve od državljanov. Seveda to je v prvi vrsti, da spoštujejo zakone. Tukaj se res moram obrniti žal tudi na poslansko skupino iz katere prihaja Jani, na zadnji seji Mandatno-volilne komisije ga ni bilo, ko smo razpravljali na primer o mandatu članice v programskem svetu, ki prihaja iz vaših vrst. Gospa je bila pol leta nezakonito v programskem svetu RTV. Niče ni naredil nič, a v tem času, to pa vemo, so se sprejele ene ključne stvari, ali bo obstal direktor Radiotelevizije Slovenije, dajalo se je soglasje direktorju televizije, radia in ta gospa je pol leta kršila zakon, ker je bilo prej rečeno kdo je tisti, ki naj bi te stvari uredil in je bilo rečeno vsak posameznik bi moral vedeti kaj sme in kaj ne sme, ampak gospa je zdaj celo na listi za Evropske volitve te iste stranke. Ampak je kršiteljica zakona pol leta. Pa me tudi zanima ali je dobila kakšen dohodek v tem času, odločala je. Glejte, nekatere odločitve so šle za en glas tam, jaz sem si šla stvari pogledati. Pa smo tudi zadnjič razpravljali o tem kdo bo odgovarjal za to. Kaj dela ministrstvo je bilo rečeno, kaj dela vsak posameznik, ali so stranke, ki predlagajo takšne kandidate odgovorne za potem take kršitve? Skratka tudi to je. Zdaj, kar se pa tiče tega kar danes razpravljamo konkretno, pa se jaz strinjam s tem, da je KPK tisti, ki mora povedati kaj je prav in kaj ne, kaj je zakonito in kaj je nezakonito. Nenazadnje, poglejte, mi vsako leto dajemo neka poročila. Če potem KPK reče, da tukaj se pa mi ne gremo, potem, spoštovani, ne vem zakaj pošiljamo ta poročila. Jaz menim, da je namen teh naših poročil, obvestil, kakorkoli že o našem delovanju namenjeno ravno temu, da se stvari jasno vidijo kaj poslanci počnejo. In tukaj popolnoma dam prav, jaz sploh ne bi polemizirala o konkretnem primeru, zgodilo se je zdaj enem poslancu, lahko bi bil to en drug poslanec, ker tako kot je bilo rečeno, in se tukaj strinjam, niti ne vemo ali je kaj narobe ali ni narobe. Ampak, poglejte, jaz tudi mislim, da predlogo traja ta žogica in KPK se naj zjasni, sicer res potem se vprašajmo zakaj imamo Zakon o KPK, ali oni izvajajo svoj zakon in ali je potem smiselno oddajati poročila, če nekdo potem pravi, da za to ni odgovoren, pristojen, da bo čisto jasno. Hvala lepa.