Hvala za ta pojasnila.
Najprej mislim, da se moram odzvati na besede državne sekretarke, gospe Mauhler, da tretje razvojne osi ni zaradi takšnih sej kot je tale. Zdaj, če to združim z dopisom, ki smo ga včeraj prejeli s strani podjetja 2TDK, namreč češ, da je po njihovem mnenju greba ugotoviti, če je ta razprava danes sploh zakonsko dopustna, in če imamo člani komisije za nadzor javnih financ ustrezna zakonska pooblastila za pridobivanje konkretnih podatkov, in tako naprej, priča v temeljno nerazumevanje parlamentarnega nadzora nad trošenjem davkoplačevalskega denarja. In moram izraziti skrajni protest proti takšnim izjavam s strani predstavnikov izvršilne veje oblasti, še posebej v luči dogodkov, ko jih imamo, aneks na aneks, dražitev na dražitev. Oprostite, to kar smo danes slišali s strani državne sekretarke, lahko preberemo v kateremkoli piar sporočilu 2TDK. Nismo tukaj zato, da beremo sporočila odnosov z javnostmi nekega državnega podjetja, ampak zato, ker nas resno skrbi nad trošenjem davkoplačevalskega denarja. Prvi projekt v gradnji drugega tira pa že razveljavitev ponudbe in indici za to, da se favorizira posamezne ponudnike storitev. Moram reči, da ministrico za infrastrukturo vztrajno vabimo na te razprave tukaj pa še niti enkrat ni prišla. Vedno ima v naprej načrtovane obveznosti. Tako, da morda tudi zato, ker ne dobimo teh obvestil ali pa pojasnil s strani politične veje, ki na koncu koncev tudi prevzame odgovornost za to imamo take seje, to je razlog, da imamo take seje, ker ne dobimo ustreznih razlag. Ker na eni strani slišimo, da vodstvo ministrstva popolnoma podpira družbo 2TDK, po drugi strani pa so seznanjeni z novimi in novimi nepravilnostmi, ki se dogajajo pri teh projektih. Poglejte, v tem pogledu mislim, da bo takšnih sej, če se bo takšna praksa s strani izvršilne veje oblasti nadaljevala takšnih sej je še, kar precej na tej in se, kar navadite ali pa po drugi strani razmislite, če ni bolj smiselno, da pošiljate kompetentne predstavnike torej ministrico, ki bo za svoje besede tukaj tudi dala neko pojasnilo in prevzela politično odgovornost.
Preden dam besedo predstavnikom poslanskim skupin pa samo še bi prosil za pojasnilo predsednika Državne revizijske komisije gospoda Červeka. Namreč, v javnosti so slišali in to je tudi ena od ključnih dilem ali bi družba 2TDK pa sedaj bom na splošno govoril, da ne bomo šli v konkretnem primeru lahko pozvala za dopolnitev pri referenci oziroma če gre sploh v tem primeru za referenco ali ne in je predsednik Družbe 2TDK jasno rekel, da bi s tem kršila zakonodajo oziroma da tega ne bi mogla narediti, ker bi, potem tvegala ali pa bi povzročila neenako obravnavo. Sedaj, če jaz berem tukaj dokument, ki je bil izdan 4. 4. 2018 pod katerega je podpisan gospod Matos tolmačenje javno naročniške zakonodaje institut spreminjanja in dopolnjevanja ponudb v postopkih javnega naročanja bi prej rekel, da ta možnost obstaja tako, da bi prosil samo s strani Državno revizijske komisije / nerazumljivo/ ali ta možnost obstaja ali je prepovedana tako kot trdi direktor 2TDK, potem pa začnemo z razpravo.
Prosim.