Govor

Luka Mesec

Glejte, gospod minister iz vaše histerije lahko razberemo samo to, da ste očitno človek, ki vse ve in ki ima dovolj samozavesti, da bo naredil red v kulturi, ne glede na to, proti komu delujete in koga s teh položajev odstavljate. Glede Moderne galerije nismo slišali niti enega pametnega argumenta. Glede javne agencije za knjigo, nimate pravih podatkov. Renata Zamida je bila leta 2017 pripeljana na JAK za projekt frankfurtski knjižni sejem in kot direktorica ga je podpisala v predsedniški palači. Ko govorite o tem, da bo to potop slovenske knjige, me bistveno bolj od dela te direktorice skrbijo vaša mnenja, da preberem, kaj ste ji v odgovoru na strategijo, ki ji zdaj očitate, da ni bila pravočasno pripravljena, s tem, da ste vi odgovarjali, 20. 1. 2020, napisali ste, da mora JAK dati večji poudarek na potrošniških vrednotah in svojevrstni odvisnosti uporabnika kot to dela na primer Disney. To je vaša strategija za knjigo, lepo vas prosim, citiram, podpisani ste pod to pismo, če ga je pisal kdo drugi, me ne zanima, Zoran Poznič je podpisan pod to pismo, vam ga lahko tudi prinesem čez mizo, če me zdaj debelo gledate kot da prvič slišite za te vaše besede. In ko govorimo o tem, koga nastavljate poglejte, vi lahko rečete marsikaj o vodstvih inštitucij, ampak to ne zmanjša pomembnosti dejstva, da tja postavljate ljudi, ki po nobenih kriterijih niso za to usposobljeni. Govorim o nadomestni direktorici Tehniškega muzeja ali pa, ki imajo med svojimi glavnimi referencami potope javnih inštitucij. Govorim o Operi. Saj naloga ministra vem, da je bil tam v Operi razpis večkrat ponovljen, ampak je naloga ministra, da poišče dobre kadre. In verjetno obstajajo ljudje, ki imajo kot drugega kot zaprtje neke inštitucije, ki so jo vodili v CV, je pa seveda vprašanje, zakaj se taki ne prijavljajo na razpise. Najbrž tudi zaradi stvari, ki jih slišimo od vas.