Hvala, gospa predsednica, članice in pa člani odbora in ostali vabljeni, tudi predstavniki vlade.
Ta predlog zakona je v Državni svet vložil bivši svetnik državni Franc Kangler, ki pač izhaja iz tistega okolja, ta zakon je zelo preprost in je jasen, nekako se ugotavlja ne glede na pristojnosti, ki jih ima knjižničarsko-informacijski servis nacionalnega izjemnega bibliografskega statusa pri Cobissu v zakon o knjižničarstvu, kjer opredeljuje njegove naloge, potem tudi omogoča ta zakon v 67. členu, da se pač ustanovi in podeli koncesija drugi osebi, to se je zgodilo in je vlada pač na podlagi 67. člena tudi ustanovila IZUM, pride pa do težave v tem, ker je pač ta organizacija po zakonu raziskovalno in razvojne dejavnosti, v 33. členu opredeljena kot vodenje z upravnim odborom, ker mora biti zagotovljenje tripartitna zastopanost, to pomeni, da noben od predstavnikov vlade, zaposlenih in pa javne javnosti ne sme imeti večine, kar sedaj zdaj ni, dejstvo, zdaj je dejstvo to, da so trije predstavniki Vlade, pet predstavnikov javnosti in pa samo en od zaposlenih in to je osnovni problem tega zakona, kot ga pač ocenjujemo mi, zato predlagam, da se 46. člen črta in na ta način 33. člen Zakona o raziskovalni dejavnosti preide v veljavo in to opredeli.
Zdaj, dobil ste tudi pravno mnenje Zakonodajno-pravne službe, ki je sicer 2015 nasprotovala, pa od takrat ni bil predlog, da se črta 46. člen zakona, ampak samo, da se modificira. Mi nekako zdaj ugotavljamo, da Zakonodajno-pravna služba ne problematizira tega predloga zakona in spremembe, opozarja pa, kar se tudi mi strinjamo, da do takrat, dokler se splošni akti ne prilagodijo temu, da pač upravni odbor, kot v taki sestavi kot sedaj, izpelje zadevo.
To je, zelo na kratko, hvala lepa.