Spoštovane kolegice, spoštovani kolegi, spoštovani vabljeni gostje.
Začenjam 21. nujno sejo Komisije za nadzor javnih financ.
Opravičil o zadržanosti do začetka seje nisem prejel. Prebral pa bi eno pooblastilo. Poslanec gospod Jože Lenart, iz Poslanske skupine Liste Marjana Šarca nadomešča poslanca Braneta Goluboviča. Prehajamo na določitev dnevnega reda seje. S sklicem seje ste prejeli dnevni red seje komisije z dvema točkama dnevnega reda. 1. točka je predlog sprememb proračuna Republike Slovenije za leto 2021, z oznako EPA 1385-VIII in pa 2. točka Predlog proračuna Republike Slovenije za leto 2022, z oznako EPA 1386-VIII.
Vaših predlogov za spremembo dnevnega reda v predvidenem roku nisem prejel, zato ostaja takšen dnevni red seje, kot je bil določen s sklicem. Za obe točki dnevnega reda, je komisija zainteresirano delovno telo. Spremembe proračuna obravnavane na podlagi 166. člena Poslovnika Državnega zbora, predlog proračuna za leto 2022 pa na podlagi 157. člena. Predlagam, da obravnavo prve in druge točke opravimo skupaj, z enotnim uvodom vladnih predstavnikov Ministrstva za finance in pa kasnejšo skupno obravnavo. Če bodo mogoče predlagani kakršni amandmaji, pa jih bomo potem obravnavali ločeno in sprejemali tudi za vsako leto posebej.
Se z mojim predlogom strinjate? / oglašanje iz dvorane/ Hvala.
Prehajamo na obravnavo 1. IN 2. TOČKE: 1. TOČKA - PREDLOG SPREMEMB PRORAČUNA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA LETO 2021 IN 2. TOČKA - PREDLOG PRORAČUNA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA LETO 2022.
Gradivo je bilo objavljeno na spletnih straneh Državnega zbora. K tema točkama so bili s sklicem seje vabljeni magister Andrej Šircelj minister za finance, gospod Tomaž Vesel predsednik Računskega sodišča, vlada, Ministrstvo za finance in Računsko sodišče. Predlagam, da uvod podajo predstavniki vlade oziroma Ministrstvo za finance, nato pa bi dal besedo še predstavnici Računskega sodišča, da po eni strani povedo svoje mnenje kot nadzorna inštitucija ob predlogu dokumentov v celoti, po drugi strani pa tudi, da povedo, če se s predlaganim proračunom oziroma spremembama in pa proračunom strinjata oziroma če imajo kakšne pripombe na del proračuna, ki se tiče njihove inštitucije. Če bo potrebno, bomo potem v skladu s tretjim odstavkom 157. člena in petim odstavkom 156. člena Poslovnika pripravili potrebne amandmaje, k predlogu aktov.
Zainteresirano delovno telo lahko v skladu z obema členoma, ki sem jih navedel prej, vloži amandmaje samo k tistim podprogramom pri določenih neposrednih uporabnikih državnega proračuna, ki so zajeti v predlogu proračuna in zajemajo njegovo področje. Menim, da v tem delu lahko potem dajemo amandmaje samo na dele tistega proračuna, ki se nanaša na delovanje Računskega sodišča. To sem povedal z namenom, da vas že v uvodu prijazno prosim, da se v svojih razpravah poskušamo le omejiti na proračun proračunskega uporabnika, to je Računskega sodišča.
Zdaj pa prosim za uvod, gospo državno sekretarko, magistro Kristino Šteblaj, z Ministrstva za finance. Izvolite.