Najlepša hvala. In hvala za to seznanitev z razlogi za odstop iz te delavne skupine.
Dr. Noč jaz sem sama na začetku uvodoma povedala ne samo od leta 2012 jaz bi šla še dlje, jaz sem rekla zadnjih 20 let smo vse Vlade odgovorne za to, da je stanje takšno kot je. Morate pa priznati, da se je prav v prejšnjem mandatu, ko se je Državni zbor bolj aktivno ali pa najbolj aktivno ukvarjal z veliko afero žilne opornice, da je prav v prejšnjem mandatu prišlo na plan ogromno stvari, ki jih mogoče prej vseh nismo poznali. Jaz ne bežim od odgovornosti jaz mislim, da tudi moji kolegi ne bežijo od nobene odgovornosti, ampak dejstvo je, da smo v prejšnjem mandatu tukaj imam seznam imeli sklicanih ne vem koliko izrednih sej ne vem koliko interpelacij, da ne govorim o tej preiskovalni komisiji glede žilnih opornic. Tako da, jaz nimam problema priznati, da je tudi na naši strani napaka, da teh stvari nismo uredili, ampak sedaj smo tukaj zato, da probamo in se strinjam z vami ne samo zdravstvo še kaj drugega v naši državi ni ne levo ne desno, ampak je naše skupno. Dolžni smo delati za dobro ljudi in dolžni smo zagotoviti, da se te slabe prakse v zdravstvu ukinejo. Jaz bi tukaj kot predlagateljica takoj direktno postavila vprašanje Ministrstvu za javno upravo in državnemu sekretarju iz Ministrstva za zdravje zakaj ali je to res te štiri točke, ki so bile navedene, če sem dobro poslušala uvodno predstavitev državnega sekretarja ena naj bi bila deloma upoštevana se pravi to so te elektronske dražbe, čeprav mislim, da glavna poanta teh elektronskih dražb, ki so jo predlagali v skupini ni zajeta. Tudi tukaj bi bilo verjetno potrebno upoštevati te referenčne cene kot jim rečejo strokovnjaki. Zakaj v Zakonu o javnem naročanju, ki je pred nami v Državnem zboru vsaj del teh stvari, ki so zelo jasno povedane in gospod Noč pravi tudi zapisane na njihovi spletni strani zakaj se tega ne da upoštevati?