Hvala. Lepo pozdravljeni spoštovani predsednik in spoštovane poslanke in poslanci.
Tam bi samo popravek dal, v bistvu sem po pooblastilu vodja direktorata, ne direktor. V bistvu bi samo še enkrat lahko povzel kar smo tudi zapisali v pisnem odgovoru na poslansko vprašanje. V glavnem v odloku, ki je bil sprejet aprila so bile upoštevane takratne makroekonomske napovedi in makroekonomski kazalniki in tukaj je dejstvo, da na pokojninsko blagajno vplivajo največ bom rekel zraven števila upravičencev, tako bom rekel napoved inflacije in napoved nominalne rasti plač in ravno ti dve spremenljivki sta se zelo spremenili v letu 2019, ko se je načrtovalo za leto 2022 so bile spremenljivke, predvsem rasti plač dosti višje, kot pa je to bilo sedaj letos spomladi za leto 2021 predvsem, ker se pač usklajevanje veže na preteklo leto in v bistvu kumulativno, če bi gledali visoke rasti iz leta 2019 se je takrat ta nominalni znesek, najvišji obseg sredstev rezultiral v tem obsegu. Preračun iz letos spomladi pa je ta nominalni znesek zmanjšal. Ampak tukaj je še enkrat rečeno, to je tudi usklajeno s pokojninsko blagajno oziroma ZPIZ-om v tem odloku in obsegu so zagotovljena sredstva za te spremembe, zadnje spremembe pokojninskega sistema oziroma zakonodaje, kakor tudi redno usklajevanje. Pač seveda tudi zapisali smo v odgovoru, da je treba bilo kakšen bo nov dogovor o dodatnih usklajevanjih, v aprilu tega ni bilo in to ni upoštevano, ampak vse ostale predpostavke so upoštevane in zato govorimo, da je za temi sredstvi na voljo vse, da se lahko uresniči izvajanje pokojninskega sistema. Prav tako na to nominalno razliko vplivajo v letu 2021 še všteti solidarnostni dodatek, ki v bistvu potem v letu 2021 bom rekel nominalno povečali obseg in potem dejstvo je, da če tega več ni v letu 2022 je ta nižja rast, kot je po navadi, z indeksom 100,8 tudi rezultat tega. Se pravi samo da povzamem, v bistvu so ta nominalna razlika je dejstvo v različnih makroekonomskih napovedih in tudi da ni več vštetega solidarnostnega dodatka.
Najlepša hvala.