Hvala za besedo.
Dober dan!
Zakonodajno-pravna služba je predlog zakona proučila skladno s poslovniško določenimi nalogami torej preučevala je ali je predlog zakona skladen z Ustavo, pravnim sistemom iz zakonodajno-tehničnega vidika in pripravili smo pisno mnenje. Sedaj amandmaji, ki bi naslavljali naše pripombe niso vloženi, zato ključne pripombe iz mnenja ostajajo in jih bom samo na kratko povzela.
Najprej obrazložitev predloga zakona je v pretežni meri premalo vsebinska in premalo podrobna in pri posameznih rešitvah se zastavlja vprašanje o zasledovanem cilju pravnega urejanja in ustreznosti normiranja za njegovo dosego. Predlagane rešitve glede zagotavljanja ustavnega načela enakosti med davčnimi zavezanci v predlogu zakona temeljijo na napačnem izhodišču to je zagotoviti enakost deležev v razpoložljivem dohodku zavezanca po plačilu davka. Tukaj ZPS izpostavlja, da je presojo ali je davčno breme med davčne zavezance razporejeno enakomerno treba opraviti z vidika davčne osnove, davčne stopnje ter davčne oprostitve in torej ne z vidika enakosti deležev v razpoložljivem dohodku zavezancev. Z ustavno upravnega vidika je sporna tudi končna določba, ki predvideva retroaktivno veljavo, pri čemer pogoji iz drugega odstavka 155. člena Ustave za izjemno dopustnost retroaktivnosti niso navedeni oziroma utemeljeni. Kot rečeno amandmajev, ki bi naslavljali pripombe ni, zato so torej vse pripombe ostajajo.
To je vse z moje strani.
Hvala.