Hvala.
Sicer nisem mislil, da bi se prvi javil, ampak vseeno. S kolegom Hojsom sva govorila, se bo malo pozneje pridružil. Namreč upravna enota je sicer opravila eno delo po Zakonu o javnih zbiranjih, torej odločajo na prvi stopnji, je pa to notranja zadeva, torej Ministrstvo za notranje zadeve tisto, ki vsebinsko usmerja, tako da gotovo glede postopkov oziroma podlag kolega Hojs lahko kaj več povedal. Imam eno statistiko za upravne enote za leto 2020. Torej gre za en postopek za dovolitev in za prepoved. Vse upravne enote so obravnavale tisoč 464 zahtev, od enih je bilo pa tisoč 39. Konkretno za Ljubljano 211 zahtev, ugodenih 125. tako, da nekaj nad polovični delež ugodenih, v Mariboru pa na primer 84 postopkov in 52 odobrenih.
Dejstvo je, da tisti shod, tisto zbiranje, ki ni prijavljeno, o tistem upravna enota ne odloča. Jaz moram reči, da je Zakon o javnih zbiranjih v tistem delu - zdajle v desetih minutah nisem uspel razbrati, ampak je nekoliko nejasen zdaj ta 6. člen, torej to prepoved, da to uveljavlja upravna enota ali morda policija, ker kot rečeno, neprijavljen shod ni nekaj kar bi upravna enota obravnavala, ampak to je tisto kar je treba razčistiti, dejstvo pa je, da je zadeva morda ne najbolj jasna, in da bi bilo treba to raziskati. Toliko za enkrat. Hvala.