Hvala lepa. Zdaj samemu zakonu ne bom nasprotoval. Nenazadnje za to so rezervirana sredstva v proračunu. Imam pa eno vprašanje. Namreč, vi veste, da povprečnina, ko jo občina dobi, jo lahko porabi za kar hoče. Kje imamo mi garancijo, da bo ta denar res porabljen za to, kar je namenjen. Saj imamo komunalni prispevek, ki ga občine dobivajo pa nič ne dajo za tisto, kar so ga dobile. Če me razumete kaj hočem vprašati. Jaz sicer verjamem in mi je fino, da, bom rekel, ustavna kategorija, posredno, ne neposredno, posredno dobijo denar, zato ker bo pač nekdo delal z njimi, ker ima takšne in drugačne obveznosti in tako naprej. Vendar, ali bo ta denar res porabljen za njih. Kdo bo to nadziral? Če bi bila to strogo namenska sredstva, potem jaz nimam nobenih težav, ker potem se je to takoj razvidno in tudi pri nadzornem odboru občinese to takoj, ko pač pregledujejo porabo, pri zaključnem računu in nenazadnje tudi občinski svetniki, ki obravnavajo zaključni račun, pač to vidijo. Pri tovrstni, bom rekel, povečanju sredstev, se pa to ne vidi. Jaz verjamem, da ta sredstva potrebujejo občine, nimam nobenih dilem s tem, ampak saj veste. Bo to res porabljeno? Zakaj to govorim. Ker smo kar nekaj denarja v preteklosti za tovrstne namene že namenili v različnih oblikah. Recimo, tudi policija je dobila dodatna sredstva, tudi nenazadnje določene nevladne organizacije, tudi, bom rekel, določene, občine, za čisto konkretne projekte, pa sredstva glih porabljena za vse to. Tukaj ne govorim, to niso majhni denarji. To bi jaz imel samo vprašanje za predstavnico vlade. Kakšen bo nadzor? Samo ne mi reči, proračunska inšpekcija ali kakšne take neumnosti, ker to ni nič. Saj me razumete kaj hočem povedati. Hvala lepa.